اطلاعات تحویل

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

آتی دخت به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

آتی دخت این امکان را فراهم آورده است تا کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آتی دخت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. و از آنجایی که برای هر سفارش زمان مشخصی برای رسیدن به دست خریدار در نظر گرفته شده است، چنانچه موجودی محصولی در آتی دخت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری؛ آتی دخت پس از اطلاع رسانی به خریدار حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه را دارد و البته خریدار می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش و پرداخت نهایی ؛مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.

همچنین آتی دخت حق دارد در صورت صلاح دید بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آتی دخت محفوظ است.

 

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. خریداران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان برای آتی دخت امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی و یا تغییر اسم فاکتور وجود ندارد. بنابراین لازم است خریداران هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند .